سلطان فوتبال

ساخت وبلاگ

بازی هیتمن 1 | Hitman Codename 47

Hitman: Codename 47 که البته در بین کاربران به Hitman 1 نیز معروف است، اولین بازی برای شروع سری به یاد ماندنی هیتمن می باشد که توسط شرکت بازی سازی دانمارکی IO Interactive ساخته شده است. داستان بازی بر روی مأمور کارکشته این سری Agent 47 تمرکز دارد فردی که لقب قاتل خاموش را به خود اختصاص داده، مامور ۴۷ پس از جریاناتی به استخدام سازمان Inteational Contract Agency که یک سازمان اروپایی می باشد در می آید که این سازمان،‌ یک سازمان نامشروع و پنهان است که سرویس های قتل و مزدوری را میسر و تامین می سازد. مأموریت هایی که وی انجام می دهد در مکانهای متفاوتی می باشد و به گونه ای این مأمور در حال سفر بین کشورها و شهر های کلمبیا، مجارستان، هنگ کنگ و هلند می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی هیتمن 1,دانلود بازی هیتمن ,دانلود بازی زیبای هیتمن 2, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 448 تاريخ : جمعه 31 خرداد 1392 ساعت: 19:18

دانلود نرم افزار Game Maker v8.1.135
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Game Maker برایتان آماده کرده ایم. شما با استفاده از این نرم افزار بدون دانستن علم برنامه نویسی به راحتی می توانید اقدام به ساخت بازی های کامپیوتری کنید. در واقع محیط این برنامه به صورت کاملآ گرافیکی بوده و شما می توانید با طراحی اشکال مورد نظرتان مانند چند ضلعی و یا اتنخاب اشکال آماده ای که در پنل برنامه قرار دارند بدون نوشتن هیچ برنامه بازی مورد نظرتان را بسازید. همچنین بازی هایی که با این نرم افزار ساخته می شوند به صورت 2 بعدی بوده و پس از ساخت میتوان آنرا در یک فایل اجرای ذخیره نمود که قابل نصب و اجرا در ویندوز های مختلف می باشد. زبان اسکریپت برنامهGML (Game Maker Language)i بوده و شبیه ساز آن javascript وC++i می باشد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی جنگ های صلیبی 2 ,دانلود بازی پلنگ صورتی, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 399 تاريخ : جمعه 31 خرداد 1392 ساعت: 17:00

Mafia_II_[www.MihanDownload.com].jpg

اين بازي به دليل درخواست هاي بي شمار بازديد كنندگان محترم بر روي سايت قرار گرفته است.

Take-Two بازی Mafia II را در GamesCom آلمان به معرض نمايش بازديدکنندگان و متخصصين گذاشت. دمویی که سازندگان برای اين رويداد در نظر گرفته بودند، بيشتر به ماموريت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانيد انجام اين نوع ماموريت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموريت‌های جانبی Mafia II با ديگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلي است. نسخه نمايشی با يک تماس تلفنی آغاز شد. شخصيت اول بازی يعنی ويتو(Vito) از شريکی با نام جوزپه(Giuseppe) پيامی دريافت کرد که از او خواست تا برايش مقداری کاغذ فراهم کند. ويتو پذيرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشين از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با يک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشين به يکديگر برخورد کرده و دعوا ميان آن دو بالا گرفته بود. در اينجا شما می‌توانيد به دلخواه در برابر مرد عصبی، از آن خانم دفاع کنيد. در اين صورت با نحوه مبارزه تن به تن آشنا می‌شويد که شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگين و جاخالی و گريز از دست دشمن است.
اين تنها نمونه‌ای از ماموريت‌های جانبی بازيست که هنگام جابجایی در شهر با آن مواجه می‌شويد. اينکه مردم شهر با يکديگر ارتباط دارند و گاهی به جدال می‌پردازند، باعث می‌شود گيمر، جريان يک زندگی طبيعی را در حين بازی مشاهده کند. يک مثال ديگر از اين موارد چند لحظه قبل از ملاقات با جوزپه رخ داد. هنگامی که با استيو آشنا شده و با او شروع به گفتگو می‌کنيد. استيو از مشکلات يکی از دوستانش در فروش خودرو تعريف می‌کند که علتش ورود يک رقيب سرسخت به کسب و کار اوست. در اينجا استيو از شما می‌خواهد خودروهایی که به آن شخص تعلق دارد را تخريب کنيد. در اين دمو هدف، نمايش اينگونه ماموريت‌های جانبی بود، پس ويتو اين درخواست را قبول کرد و از ساختمان خارج شد. اما در اين ميان به پليسی سخت‌گير برخورد که از او جواز اسلحه‌اش را مطالبه می‌کرد. باز هم در اينجا بازی‌کننده چند انتخاب دارد: نشان دادن مجوز در صورت داشتن آن، رشوه دادن به پليس يا فرار از دست او. مسئول نمايش گزينه سوم را انتخاب کرد که در نتيجه پليس به تعقيب ويتو پرداخت. در اين حالت با مخفی شدنتان، مشکل حل نمی‌شود. بنابراين بايد به فروشگاه‌های لباس رفته و ظاهر خود را تغيير دهيد.
برای توضیحات کاملتر و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.
سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی جنگ های صلیبی 2, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 604 تاريخ : جمعه 31 خرداد 1392 ساعت: 16:35

http://vatandownload.com/img/dlarchive/hitman-blood-money.jpg

 

یکی از زیباترین بازی ها و خاطره انگیز ترین بازی ها بدون شک سری بازی های هیتمن است بازی که به سختی از ذهن هر بازیکننده ای بیرون می رود.شخصیتش و آن حس عجیبی که در هنگام بازی کردن به گیمر منتقل می کند همه و همه در کنار هم شخصی را می سازد که وقتی فکر کشتن به انسان دست می دهد نا خودآگاه هیتمن در ذهن شکل می گیرد کسی که استاد بی چون و چرای کشتن و از بین بردن سران کشور و افراد خاص است.هیتمن توسط فردی خاص دستور می گیرد و در هر ماموریت فردی را از بین می برد و تا آن جا پیش می رود که حتی به رئیس جمهور هم رحم نمی کند و او را هم به آن دنیا می فرستد. نسخه آخری که از سری بازی ها هیتمن منتشر شده انصافا بهترین بازی این سری و یکی از بهترین بازی ها این دهه محسوب می شود.بازی که چند برم به پایان برسانید باز هم ترغیب خواهید شد که بازی را به گونه ای دیگر به انجام برسانید.بازی هم گونه ی اکشن دارد هم گونه ی مخفی که حالت مخفی کاری هیتمن بسیار دیدنی و زیبا ست.امکانات برای مخفی بازی بسیار متنوع و چشم گیر است به طوری که برای کشتن یک فرد راه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید یک گزینه مناسب با توجه به شرایط محیط اتخاذ کنید و از کشتن نهایت لذت را ببرید.این بازی را به تمام گیمر ها پیشنهاد می کنم.
برای دانلود و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 551 تاريخ : چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت: 20:25

دانلود بازی Survivor Squad برای کامپیوتر

دانلود بازی Survivor Squad برای کامپیوتر

 

بازی Survivor Squad یک بازی استراتژیک و اکشن جدید است که توسط کمپانی FF56 طراحی و توسط کمپانی Endless Loop Studios برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی Survivor Squad شما کنترل یک گروه چهار نفره را به عهده دارید که در یک دنیای عجیب و غریب گیر افتاده اند و باید سعی کنید با هوش و دریات و پیدا کردن مسیر مناسب آنها را از این مخمصه خارج نمایید . در بازی Survivor Squad باید با پیدا کردن سرنخهای مختلف و جستجو و کاوش در در گوشه کنارهای محیط راه خود را پیدا نمایید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید .

 

در بازی Survivor Squad قدرت تصمیم گیری سریع و سرعت عمل شما به چالش کشیده خواهد شد و باید همزمان حواستان را به همه اعضای گروه جمع کنید چون با جا ماندن آنها احتمال کشته شدن آنها زیاد خواهد شد . از ویژگیهای بازی Survivor Squad میتوان به وجود سلاحهای متنوع برای از بین بردن دشمن و طراحی خوب مراحل و محیط بازی اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن و استراتژیک هستید فرصت دانلود بازی Survivor Squad برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 360 تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392 ساعت: 0:10

 دانلود بازی جنگ های صلیبی 2012 Crusader Kings II 2012

Crusader Kings II 2012 + Crack Skidrow

بازی جنگ های صلیبی Crusader Kings II 2012  بازی بسیار زیبا و جذابی است که در سبک استراتژیکی ارائه شده است. داستان این بازی مربوط به سال ۱۰۶۶ و ۴۰۰ سال قبل از تشکیل اروپا می باشد. زمانی که جز قرون وسطا می باشد و جنگ های صلیبی اتفاق می افتد. جنگ هایی که بین فئودال ها یا زمین دارای بزرگ بزرگ افتاد.اینک شما در این بازی شما نقش پادشاه یکی از همین سرزمین ها دارید که علاوه بر حفظ قلمرو خود باید کل اروپا را تشخیر کنید. این بازی قالبتی چند نفره بازی کردن را نیز دارا می باشد که همین موضوع باعث جذابت بیشتر بازی جنگ های صلیبی ۲۰۱۲ شده است. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی جنگ های صلیبی Crusader Kings 2 2012:

  • شروع بازی در سال ۱۰۶۶ و ایجاد ۴۰۰ سال از تاریخ اروپا
  • نگاهی بر نقش اصیل مسیحی و حمل آنها را از طریق سن از تعداد به امپراتور از طریق جانشینی
  • جمع آوری اعتبار برای هر شخصیت های به دلیل پیروزی های بسیار.
  • گسترش دامنه فئودالی خود با گرفتن از هزینه از رقبای خود
  • دفاع در برابر حمله مغول به شکل فئودالی دولتی
  • مبارزه با پاپ برای کنترل اسقف ها
  • بازی آنلاین قرون وسطی تا ۳۲ بازیکن
  • و …
سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 387 تاريخ : دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت: 23:51

           m8wtyfyx408foi7tf.jpg g0mrsxgv1msgyi08fyk.jpg

ما مثل بعضی ها نیستیم که بگن و عمل نکنند این هم زندگی نامه کیریستین رونالدو

 

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 395 تاريخ : يکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت: 14:05

forceline بازی فوق العاده مهیج و اکشن ماموریت های شاهزاده Forceline

Forceline ( ماموریت های شاهزاده ) نام یک بازی اکشن و فوق العاده جذاب بوده که پس از انتشار موفقیت آمیز نسخه اندروید آن بلافاصله شرکت سازنده ( Matriarch Entertainment ) بر این شد تا نسخه ای بهتر و بهبود یافته برای کامپیوتر نیز منتشر کند. این بازی دارای سبکی اکشن , ماجرایی و دو بعدی بوده و علی رغم گرافیک نه چندان بالا از جذابیت وصف ناپذیری برخوردار می باشد. شخصیت اصلی این بازی شاهزاده ای جوان و شجاع بوده که قصد دارد با به کار گیری مهارت های نظامی و فکری خود قلعه ی Athretia را از دست اهریمنان رها سازد.

البته هدفی مهم تر از این نیز وجود دارد. آزادی پرنسس از مهم ترین اهدافی بوده که هم در این بازی و هم در آثار مشابه دیده می شود. بازی Forceline دارای مراحل متنوع و پر تعدادی بوده و در هر یک از سلاح ها و تجهیزات کلاسیک متفاوتی استفاده خواهید کرد تا با نابود کردن دشمنانی که سد راهتان می شوند , به قلعه Athretia برسید و نقشه ی خود را عملی سازید. هم چنین از ویژگی های منحصر بفرد این بازی گرافیک مناسب , حجم بسیار کم و گیم پلی فوق العاده زیبا می باشد. امیدوارم با دریافت این بازی خاطره ای به یادماندنی از نبرد در ذهنتان ثبت شود.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 301 تاريخ : يکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت: 2:04

z235_alavi2.jpg
 

بازی کاراگاه علوی که یک بازی صد درصد ایرانی به سبک ماجراجویی است این بازی حاکی از داستان قتل زن انگلیسی تبار است که همسر روسی دارد . شما در این بازی به نقش کاراگاه علوی پای به میدان می گذارید و به دنبال کشف اثار جرم هستید تا در نهایت قاتل را بیابید . البته در این راه به موانعی برمی خورید از جمله حل معما ها و صحبت با دیگران و پیدا کردن آثار و لوازم که قاتل با آن سرو کار داشته است.لازم به ذکر است که بازی کاراگاه علوی به 41 زبان و 42 خط دنیا طراحی شده است.
بازی جذاب کاراگاه علوی توسط دو برادر ( آقایان سید علی امام جمعه و سید امیر هوشنگ امام جمعه ) ساخته شده است. و با کپی برداری و ذکر منبع برای معرفی و کمک به سازندگان این بازی در سایت ” بازی های رایگان ” قرار گرفته شده است.

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی کاراگاه علوی :

Windows 98SE/Me/2000/XP(SP2)
DirectX 9
CPU Pentium III / AMD Athlon 1 GHz, 256 MB RAM
NVidia GeForce / ATI Radeon 128MB , compatible with DirectX 8.1 better DirectX 9
Sound card compatible with DirectX 8.1 better DirectX 9
DVD-ROM Drive, Keyboard, Mouse and Speakers

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 342 تاريخ : يکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت: 1:26

2eol3i8.jpg

 

بازی:God Of War II
سازنده: SCEA
ناشر:SCEA
سبک: Action Adveture
امتیاز از سایت های معتبر:9.7/10
بدون شک همه شما و مخصوصا کسانی که کنسول نسل دوم شرکت سونی را دارا بوده اند تنشان به تنه خدای جنگ خورده است.نسخه سوم بازی بر روی نسل سوم کنسول سونی به تازگی وارد بازار شده وتوانسته خود رابه عنوان یکی از بزرگترین بازی ها به همگان نشان دهد.نسخه کامپیوتر خدای جنگ 2 به تازگی بر روی کامپیوتر وارد بازار شده تا قدرت این شاهکار بازی سازی را به همگان به اثبات برساند.
داستان:
کراتوس با وجود این که به مقام خدای جنگ دست یافته است،اما از آنجا که او یک انسان میرا بوده که با شکست  Ares به این مقام نائل آمد،لذا تمام خدایان ساکن کوه المپ به چشم تحقیر و سرزنش به او نگاه می کردند.اما کراتوس هیچ نیازی به آن ها نداشت و تمام وقت خود را بر روی زمین به لشکر اسپارتا اختصاص داده و در قساوت و خشونت حتی از Ares نیز پیشی جسته بود.لشگر اسپارتا نبرد عظیمی را آغاز کرده و در حالی که کراتوس از جایگاهش در کوه المپیوس آن ها را می کرد،شهر ها را یکی پس از دیگری به تصرف خود در می آوردد. روزی در هنگامی که کراتوس برای تصرف شهر Rhodes آماده می شد،آتنا نزد آو آمد و درخواست کرد به این نبرد خونین خاتمه دهد و کراتوس با اشاره به این مطلب که به هیچ کس نیازی ندارد او را کنار زده و رهسپار شهر Rhodes بر روی زمین می شود و به محض رسیدن به شهر همانند Ares در شهر آتن شروع به ویران و نابود ساختن جای جای شهر می کند.ناگهان آتنا در هیبت یک مرغ دریایی ظاهر شده و با استفاده از نیروی جادویی ضمن برگداندن کراتوس به اندازه سابق و گرفتن بیشتر نیروهای خدایی او،سراغ مجسمه ی غول پیکر Rhodes رفته و با جان بخشیدن به آن،مجسمه را رهسپار نبرد علیه کراتوس می کند.البته قدرت کراتوس ماورای تصور خدایان می بوده و او با وجود این که نسبت به قبل بسیار ضعیف تر شده بود،باز هم از پس این رقابت برآمده و در چند نبرد پیاپی مجسمه عظیم الجثه را شکست داد.تا این که در نبرد نهایی مقابل مجسمه قرار میگیرد.در این جا زئوس دست به یک تدبیر کارساز می زند و با فرستادنBladeOfOlympus(شمشیری که زئوس در جنگ بوسیله آن تایتان ها و کرونوس را شکست داده بود)در ظاهر سعی می کند به کراتوس کمک کند.اما قضیه چیز دیگری بود.زیرا کراتوس جهت استفاده از آن مجبور شده بود باقی مانده قدرت خدایی خود را نیز از دست داده و تمام آن قدرت ها را به شمشیر الیمپوس منتقل کند و آن را به حداکثر قدرت خود برسانــــــــــــــد.
برای مشاهده توضیحات کامل و عکس های فوق العاده بازی به ادامه مطلب بروید.
کراتوس به وسیله اسلحه جدیدش موفق شد مچسمه را از بین ببرد.اما دست این غول عظیم الجثه در حال سقوط بر روی کراتوس افتاد و او را که دیگر هیچ یک از قدرت های سلبق خود را نداشت به سختی مجروح ساخته و در مقابل لشکریان اسپارتا نقش زمین نمود.در حالی که کراتوس تلو تلو خوران به سمت شمشیرش در حال حرکت بود،زئوس ظاهر شد و BladeOfOlympus پرقدرت شده را در اختیار خود گرفت.ظاهرا از آنجا که آتنا از توقف وحشی گری و خشونت کراتوس انصراف داده بود،خود زئوس مجبور شده بود شخصا وارد عمل شود.او به کراتوس در آخرین لحظات شانس دیگری داد که تا ابد مطیعش بوده و به او خدمت کند.اما کراتوس نپذیرفت و زئوس با فریاد"تو هرگز فرمانروای الیمپوس نخواهی شد"با ضربه ی شمشیر سینه ی کراتوس را شکافت و او را کشت.
در حالی که کراتوس برای دومین بار به سمت Hades سقوط می کرد،کمک غیر متظره ای دریافت کرد:Gaia مادر زمین.کسی که گویا تمام مدت مراقب و نظاره گر کراتوس بوده.او زخم های کراتوس را التیام  می بخشد و به او می گوید اگر می خواهد سرنوشت را تغییر دهد،باید در جستجوی سه خواهر سرنوشت باشد...
سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 401 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1392 ساعت: 15:08

دانلود بازی Prime World Defenders برای کامپیوتر

دانلود بازی Prime World Defenders برای کامپیوتر

 

بازی Prime World Defenders یک بازی استراتژیک جدید است که توسط کمپانی Nival در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شده است . بازی Prime World Defenders از بازی هایی است که باید در آن به ساخت Tower یا برجهای مختلف و دژهای مستحکم مشغول شوید و در برابر دشمن از مرز و بوم و قلمرو خود دفاع نمایید . وظیفه اصلی شما در بازی Prime World Defenders محافظت از پایتخت امپراطوری باستانی است که باید با استفاده از تاکتیکهای مختلف و تقویت نیروی دفاعی و ساخت دژها و برجهای مستحکم جلوی حلمه شدمن را بگیرید و او را در هدفش ناکام بگذارید .

از ویژگیهای بازی Prime World Defenders میتوان به گرافیک خوب و گیم پلی روان آن اشاره کرد که از نکات کلیدی برای موفقیت یک عنوان استراتژیک به حساب می آید . آیتمهای مختلفی در طول مراحل مختلف بازی پنهان شده اند که با دسترسی به انها میتوانید با قدرت و سرعتی بیشتر دشمن را نابود نمایید و از سحر و جادو بر علیه دشمن استفاده نمایید . اگر از علاقمندان به بازی استراتژیک هستید فرصت دانلود بازی Prime World Defenders برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 479 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1392 ساعت: 3:29

دانلود بازی پلنگ صورتی Pink Panther برای PC

دانلود بازی پلنگ صورتی برای PC

 

برای امروز و برای کاربران عزیز یاس دانلود ، بازی پلنگ صورتی با حجم کم برای PC را آماده دانلود کرده ایم .بازی Pink Panther را بسیاری از ما می شناسیم ، و با او خاطرات بسیاری در دوران کودکی داریم . بازی پلنگ صورتی این شخصیت دوست داشتنی و محبوب ، بینندگان خود را با حرکات بامزه ای که انجام میداد سرگرم می کرد و لبخند را به مخاطبان خود هدیه می داد . پلنگ صورتی به دلیل محبوبیت بالای که دارد به صنعت بازی های رایانه ای هم نفوذ کرده تا هواداران خود را چندین برابر کند . به نظر لذت بخش می آید که بتوانیم شخصیت محبوب دوران کودکی خود را کنترل کنیم .

بازی پلنگ صورتی برای کودکان و نوجوانان بسیار مناسب بوده و می تواند تفریح سالمی برای این عزیزان به حساب آید . در بازی پلنگ صورتی شما در نقش پلنگ صورتی هستید و به شما یک خانه ی زیبا هدیه داده می شود ! جالب اینجاست که شما متوجه خواهید شد که در این خانه یک گنج بزرگ وجود دارد و شما باید به آن برسید ، اما صبر کنید ! کار به این آسانی نیست ! باید از موانع بسیاری عبور کنید و مراحل فکری بسیاری را پشت سر بگذارید تا بتوانید به گنچ دست پیدا کنید . در آخر باید یادآوری کنیم که بازی پلنگ صورتی را می توانید بر روی کامیپوتر های با سخت افزار معمولی نیز نصب و اجرا نمایید . شما هم اکنون می توانید بازی Pink Panther – بازی پلنگ صورتی با حجم کم را از سایت  یاس دانلود دریافت نمایید.

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 1324 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1392 ساعت: 3:02

دانلود Angry Birds Space v1.4.1 - بازی پرندگان خشمگین در فضا

بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار پرندگان خشمگین عرضه شد. این نسخه که به گفته شرکت سازنده Rovio انقلابی ترین تغییر در این بازی از زمان عرضه نسخه اولیه آن است دارای محیط بازی متفاوت و پرنده های جدید در فضا است که به معرفی آن می پردازیم:
نسخه جدید این بازی تماماً در فضای خارج از زمین رخ می دهد که شامل سیارات با جاذبه متفاوت و همچنین محیط های بی جاذبه است و 60 مرحله را شامل می شود. در این بازی از میان 8 پرنده قبلی 5 پرنده به اضافه پرنده جدید یخی حضور دارند. پرنده کوچک قرمز بی تغییر مانده و تنها کمی قیافه فضایی به خود گرفته است، پرنده زرد رنگ ماسک لیزری زده و بنفش رنگ شده است و پرنده قرمز غول آسا به رنگ سبز درآمده است. پرنده های بمبی و آبی سه تایی هم با تغییر چهره جزئی حضور دارند اما خبری از پرنده های نارنجی بادکنکی، سفید تخم انداز و سبز بومرنگی نیست چرا که در نبود هوا و جاذبه استفاده ای نخواهند داشت. پرنده یخی جدید هم به نظر می رسد خوکها و سازه ها را منجمد می کند تا هدف گیری آنها در نوبت های بعد با پرنده های دیگر راحت تر باشد.


 


سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی جنگ های صلیبی 2, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 458 تاريخ : پنجشنبه 23 خرداد 1392 ساعت: 15:52

بازی Inteational Tennis Pro مربوط به مسابقات بین المللی تنیس می شود که توسط آن شما می توانید تجربه غیر رسمی این مسابقات را در مکانهای بین المللی کسب کنید. شما در این بازی نقش یک تنیسور حرفه ای را دارید و می بایست در مسابقات و تورنمنتهای جهانی با رقبای سرسخت، شرکت کنید و امتیازات لازم را کسب نمایید. رمز موفقیت شما داشتن آمادگی جسمانی بالا و برنامه ریزی مدون است. امتیازات لازمی که شما در هر مرحله کسب می کنید شرط رفتن شما به مراحل بالاتر است. ضمناً شما بابت هر پیروزی خود مبلغی را هم کسب می کنید. گرافیک بازی در حد مطلوبی قرار دارد و انجام آن اوقات خوشی را برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که این بازی بصورت چند نفره هم قابل اجراست.

tenis بازی جذاب مسابقات بین المللی تنیس Inteational Tennis Pro

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 457 تاريخ : دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت: 2:25

دانلود عکسهای بازیکن مهبوب کیریستین رونالدو

  

زندگی نامه این بازیکن  در راه است 

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 356 تاريخ : شنبه 18 خرداد 1392 ساعت: 1:15